Rubrik

Älskar att vara ledig en Fredag. Tyvärr är jag bara det en gång i månaden, men när jag väl är det så är det
u n d e r b a r t. Imorse tog jag sovmorgon, slängde ut Torsten, Chrille gick upp tidigt och jobbade. Och där låg jag kvar, helt själv och hela sängen för mig själv. Ingen som bet mig i tårna eller tog upp halva sängen. Skönt!
Efter det mötte jag upp Ida och Karolina på Nancys för en lunch, blev tyvärr bara en timma eftersom jag hade bråttom hem (och låsa upp dörren till Chrille, för jag snodde hans nycklar för jag glömt mina hos Malin) Sen gick vi ner på stan igen, för att han skulle klippa sig. Eller "han var tvungen att klippa sig" för att han såg ut som ett fågelbo i huvudet. En kompis ringde honom direkt efter, då lät de ungefär såhär "Är på väg hem från stan, Linn tvingade mig till frisören. Annars gör hon slut". Aja, nu ska ja snart slinga hans hår (på hans vilja) sen ska ja ta ett bad och invänta tjejerna för Idol och nån cider. Hej då och ha en bra Fredags kväll, hihihi!
Ps. Glömde att skriva att jag solade idag också *brände mig*. Brände mig även i håret, så nu är de rött KUL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback