Alla ♥ dag

Idag är jag glad över att jag inte var ute igår, som egentligen var planerat. Skulle ut på the strip som alla andra här i Södertälje, eftersom att Mickhael Mind var där och spelade.
Men var inte ett dugg taggad, såg framför mig hur långa köerna skulle vara och hur trångt det skulle vara där inne. Men jag hade en riktigt bra dag iaf, började med att träna, sen hem till mamma, tog en promenad till mångfaldens hus (ett gammalt fik i nykvarn) med mamma och Jocke. Åt tacos tillsammans med dom på kvällen och sen åkte jag hem till Chrille, vi kollade på film med Malin och Wiggo som kom förbi.

Idag är det alla hjärtans dag och även vår tre- års dag. Var nyss nere på stan och köpte lite små saker till Chrille. Mest på skoj. Vi kom ju överäns om att inte köpa något till varandra, utan spara pengarna till en resa, men samtidigt vill jag ju ge något :-) Ikväll blir det som sagt, att laga en tre rätters middag och sen lär det ju bli en rulle...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback