Allt jag begär är lite vår.

DEPP!
Jag är så fruktansvärt, kopiöst, överdrivet less på all jävla snö.
Igår tex. När jag skulle parkera hemma efter jobbet ser jag att min ruta är full med snö och att jag aldrig skulle komma in i den, eller framför allt inte ur för jag skulle fasta. Okej, då vänder jag och hittar en annan parkering tänker jag, samtidigt som jag ska vända så fastnar jag!!!! Står bara där och snurrar och snurrar och fastnar ännu mer ju mer jag försöker ta mig loss. Kommer varken fram eller bak. Ringer till Chrille, han plus vän kommer och puttar ut mig!
Jag blir ännu mer deppig över att jag inte äger många korvören och att jag har mens värk och att jag har jobbat hela helgen medans mina vänner har gått loss.
Så nu är jag klar.

Imorgon får jag väl en sån här i skallen och det skulle jag aldrig få om det vore lite vår, lite vår bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback