Godkväll

Idag har jag hunnit med så där överdrivet mycket saker. Jag har...

Jobbat- Öppning- tre

Hem- Böt om till träningskläder och sen drog jag och Pata iväg och gymmade

Hem igen- Upp på vinden och hämta mitt lilla avkarium och annat som jag tog hem till Chrille. Eftersom att jag typ har bosatt mig här nu så tyckte jag så synd om mina firrar som fick mat varannan dag när jag kom hem lite.
Chrille kände inte för att ha min "fisk slål"... var tydligen gay.  

Där efter lagade jag lite mat, chillade, duschade och sen slingade jag håret som jag precis sköljt ut. Vet alltså inte om det blev bra eller inte än. *Hoppas*

Ska avsluta dagen med en film, sen slagga. Längtar! Har en känsla av att Chrille kommer att få titta på filmen själv.


Kommentarer
Postat av: Spättan

Haha allt i deras värld som tillhör oss är gay ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback