Men så vips!

Här om dagen måste jag faktist ha varit värdens bästa flickvän, i alla fall enligt mig själv. Det var i Fredags kom jag på nu, efter jobbet klöpte jag en liten bytta med hemma gjord vaniljsås från bageriet. Hujeda mig vad god den var!!! Smakade som vanlijsås (nähä), glass och grädde på samma gång. Sen köpte jag ett paket med bär och la på toppen av allt. Gjorde först en till mig själv... sen en till Chrille när han kom hem efter jobbet. Så öppnade han kylskåpet och där stog lixom värdens godaste grej och väntade på honom, inte nog med det så hade jag skrivit (till min älskling på den).

Vem skulle inte uppskatta den här när man öppnar kylskåpet? Ni vet som man kan göra ibland för att man är sugen på något, man öppnar det fast man vet att det inte finns något där i, men så vips!


Kommentarer
Postat av: Spättan

snusdosan Hej älsk!

HAHAHA

Postat av: linn

Haha. Ja de kallar jag också romantik!!!!!

:D hahahaa

2010-02-15 @ 11:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback