Tjooo

Kom precis hem från stan, efter att ha lunchat med mamma på Nacys. Eller hemma är jag ju inte, är hos Chrille. Efter att han flyttat hit så har jag varit här nästan varje dag, bara för att det är så stort här. Haha!
Mamma kommer hit och hälsar på efter jobbet, eftersom att Chrille har fyllt år. Han är as engangerad och ska bjuda henne på en hemmagjortd tårta, fett ovärt att göra en hel tårta för 3 pres, men ändå.
Måste förbi jobbet innan också, det fanns tydligen inte tårtbotten någonstanns på hela stan. Så han såg helt förtvivlad ut när jag kom hem. " alltså, Linn... snälla vi måste åka till Maxi, jag har köpt tårt-grejer för 200kr men det fanns inte några tårtbottnar på hela stan".....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback