Vilken jävla flamma

Hej!!!

Fick ett samtal efter jobbet eller nej, fick ett mess av Mickis att hennes hår var katastrof!
Vi tar allt från början...
Igår gick vi på stan och fick för oss att vi skulle bli blonda eller ja i hennes fall som tidigare var typ svarthårig. Jag ska ju bara fixa till min hemska utväxt. Hur som.. efter stägning så åker vi hem till henne och lägger i färgen, låter den sitta i hela 45 min. Utan resultat! Det hände alltså ingenting. Det ända som hände var att hon slängde 200 i sjön. Idag avfärgade hon sitt hår, vilket resulterade i en eldflamma på skallen= mindre nöjd!
Får alltså ett mess när jag slutade jobbet som löd ungefär så här "Du måste hjälpa mig, köp svart hårfärg och en chockladkaka jag står inte ut med mig själv"... jag som bara längtade efter att få komma hem, äta mat som Chrille gjort iordning som stod klar hemma hos honom. Men, så blev det ej. Nu sitter hon här brevid med ytterligare en blond/ljusbrun färg i skallen som ser ut att börja ta sig. Tack och lov.
Efter det ska vi lägga i ljusa slingor, ber till gud att det blir bra den här gången. Jag tål inte höra henne gråta mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback