BRALLORNA SPRACK

Idag blev det rätt pinsamt på jobbet. Mina byxor sprack nämligen i grenen. Hade redan ett litet hål innan, sen när jag gick med korgar så kände jag hur det lixom blev rätt luftigt och bart. Haha! Så jag får panik och går med små korta steg och medelar Steffi att jag har ett värsting hål. Hon ringer jouren och säger "Hej, Linn behöver nya byxor" Hans första tanke måste ha varit att jag lagt en kabel i brallan eller nått. Aja, fick i alla fall ett nytt par, dock lite för tajta men aja.
Nu orkar jag faktist inte blogga mera, nu ska jag krypa till kojs bevid Chrille. Imorgon innan jobbet ska jag träffa Malin, vi ska internett shoppa. Hon måste alltid vara med mig när jag ska beställa, för jag är så dålig på sånnt. Pusshej och sov så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback