De tänkte faktist på fågel

Gårkvällen bjöd på en blandad kompott. Mycket dans, lite drika (ingen bil), efterfest, jag hittade en skadad skata på vägen som senare avled av att Pata och Linus stampa ihjäl den. Så hemskt men samtidigt bra att den skapp lida, Linus upptäcker att han har fålel-inälver och blod på sin sko, nudel-sopps-ätande hemma hos Linus, tittade på en dålig film som handlade om bordspingis.. det var ingen text och vi hade typ inget ljud, slocknade i soffan, vaknar av Patas underbara snarkningar, går hem vid sex på morgonen. Det var så himla underbart att komma hem, tvätta bort sminket, borsta nötterna och krypa ner i min egna säng.
Nu är det dags för frulle. Underbart att jag är ledig idag med. Ska ligga här några timmar till. Sen ska jag åka hem till Chrille och äta middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback