heldag

Äntligen hemma! eller hemma hos Malin. Just nu kan man säga att jag hatar tåg. Vi missade först tåget till stockholm, eller det var ju iofs inte tågets fel utan vårat. För att jag är mongo och är lite sen och sen gick det inte att få fram någon parkerings biljett. Tillslut fick vi ut en och nu får Malins bil stå där tills  imorgon fm om den vill.
Väl framme är det så kallt att vi dör. Snön slog oss typ i fejan och gjorde oss blinda på samma gång. Men annars har det varit en as bra dag. Hittade massa bra saker som nytt löshår, två klänningar, massa tröjor, en jeans skjorta, haldspand mm. Avslutade all shopping på ett mysigt fik, var så jävla najs att få vila fötterna efter flera timmars springade. Eller vi avslutade ju egentligen inte där om jag ska vara ärlig, utan vi avslutade allt med en och en halv timmes väntade på tåg perrongen. Lagom kul, ni vet då man bara vill vara hemma för att man redan är så trött och fryser så mycket. Blev skit irriterad! Men nu är jag glad igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback