Lugn och skön helg

Hej:-)
Idag tog jag en riktig sovmorgon, älskar det! Klockan ringde halv tio. Meningen var först att jag skulle hem till mamma, hämta skidkläder/underställ osv. Men hon skulle åka skidor och blablabal. Så hon kommer hit med det imorgon istället. Därför passade jag på att sova ända till 12.
Igår efter jobbet åkte jag och Chrille upp till Heron, där jag blev bjuden på mat, bio och godis. När vi satt och åt dyker Elin upp, så vi fick sällskap av henne och hennes kompis... så vi alla käkde tillsammans. Har saknat henne massooor. Iaf, vi såg äntligen Avatar, sist var det ju fullbokat. Nu köpte han biljetterna på internet redan i tisdags och redan då var halva salongen redan full. Vi såg filmen i 3D också, rikigt coolt vare faktist. Men trode att filmen skulle vara "såååå bra" som alla säger, varken jag eller Chrille tyckte att den var jätta bra, det var mest att filmen var häftigt gjord och att den var i 3D som gjorde den bra. Aja... nu är det en timma kvar tills det är dags att åka och jobba till halv 10 ikväll.

Sånna här 3D brillor fick vi. Det står tydligt på packetet de låg i att de är farligt att ha på sig dem i solen. Då berättar Chrille att "Du vet min FB profil bild, där jag jag sånna här brillor på mig när jag var utomlands och hade de på mig hela tiden" Smart kille man har!

Christoffer Appelgren


Kommentarer
Postat av: Elin

BABY!!! va så kulatt se diiig!!! saknar dig något enormt!! Efter sälen är du min ;) KYSS

2010-01-13 @ 08:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback