My day

Idag på jobbet fick jag handsprit rakt i ögat. Det finns en pump flaska vid varje kassa nu sen allt med svininfluensan. Har som rutin att ta lite då och då men idag fick jag värsta hårda stålen (bokstavligen) rakt i ögat. La mig ner på golvet och blundade och bad tjejen bakom ta hand om min kund. De slutade iaf med att jag fick spola rent ögat och då var jag ju tvungen att ta bort mascaran så satt med ett sminkat öga och ett rött/tomt öga. Kände mig sådär lagom sexi. Aja, en rolig sak var i alla fall att jag fick ett nytt grund schema. Vilket besod av några dagspass, halleljuaa! innan hade jag inte ett ända. Skönt att få komma hem i tid någon gång också, plus att jag fick några mer tider i övrigt och det är bra grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback