Redan Söndag

Jaha då var helgen redan slut, men den har varit bra. Det vart en riktigt lyckad kväll i Fredags, då alla vi Spa tjejer sågs, vi började med en middag på barollo, därefter knallade vi bort till flamingo och tog ett glas och sedan bort till 550 och dansade hela kvällen. Igår, tog jag och Ida bilen hem till Elin på Kungsholmen. Första gången jag gav mig längre ut än Ikea/heron med bilen (själv) haha! Men det gick bra tillslut. Jag och Ida var med på middagen, sen tog vi bilen hem igen. Var inte taggade på att gå loss igen, fan vad underbart det var att ta bilen ist för tåg osv. Så det var lätt värt att dricka vatten! Idag fick jag ett extra pass på jobbet, så jag ska gör mig iordning nu och sen åka iväg. Ha en bra dag!

Snodde några bilder från Emelies blogg, från i Fredags:


Emelie, Anna & Lisa

Denise & Ida


Jag (lovar var inte på väg att spy) & Jolin


Lisa nöjer sig inte med glaset


Lina & Emelie på 550


Rabih & Eddie var där och sjöng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback