Se frammåt

Fy fan vilken tråkig helg/ vecka. Okej, jag vet.. man kan inte alltid ha kul. Men eftersom att jag tagit två extra pass den här veckan så har jag bara varit ledig i tisdags och nu jobbar jag fram tills på tis. Dvs. en vecka i sträck. Men ska ändå inte klaga, för att efter regn kommer solsken och nästa vecka kommer bli grym.

Mån- jobb
Tis- jobb (dags pass) halleluuja. Typ Storhandla efter det. Eko i mitt kylskåp må jag lova.
Ons- Heldag i Sthlm med Malin och shoppa
Tors- Jobb (dags pass) halleluuuja igen!
Fre- Tagit ledigt (skulle egentligen stänga) Först IKEA med Mickis på morgonen/dagen och sen middag på Barollo med alla tjejer från klassen på kvällen och så utgång efter det.
Lör- Hem till Elin i Sthlm och fira henne, middag och utgång igen. Hur ska jag palla?
Sön- Ledig (tack och lov) Typ... återhämta mig!

Näe, nu har jag inte tid med det här längre. Nu ska jag göra färdigt mina två matlådor. Måste ha med mig två idag eftersom att jag jobbar 13-21. Sen är det dags att röra sig mot underbara maxi.

Se yaaa....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback