Sjukling & tjej filmer

Usch vilken hemsk natt!
Anntingen så frös jag konstant, hackade tänder och var knottrig på hela kroppen. Eller så belv jag tillslut varm under två täcken, men vaknade av att jag var så svättig att det hade blivit en stor svätt pöl under mig. Najs va?
Inte nog med det så dunkade huvudet i etthundranittio eller och det gjorde sjukt ont att svälja samt var krontäpt i näsborrarna. Nu känns det lite bättre, men mår ändå kasst. Känner mig svag och orkar inte något. Det jobbigaste som kan hända för mig idag är om jag måste gå upp ur sängen.
Chrille har glömt sitt "film album" med massa bra filmer i. Så nu ska jag passa på att titta på sånna som han aldrig vill se, som typ. Linas kvällsbok, hip hip hora och så vidare. Men ett problem... jag måste lämna sängen! hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback