Update

Hej bloggen!

Inte förns nu har jag orkat uppdaterat, har inte ens orkat eller haft tid att typ titta på datorn.
I Torsdags jobbade jag och som tur var gjorde både Malin och Mickis det med. Vi stängde, men eftersom att det var nyår stängde Maxi kl. 8 tack och lov för det! Sen var det bara järnet hem till Malin, där festen var. Jag och Malin hade fixat de mesta innan jobbet. Som att duka upp bordet, pimpa glasen och sånt. Ida kom och tog över när vi åkte till jobbet. Vi sparade alla oblåsta ballonger till henne, hihihih.
I alla fall.... allt blev så lyckat. Jag dansade typ konstant hela kvällen och gick och la mig vid 7 på morgonen. Ja... det måste ju ändå betyda att jag hade riktigt roligt! :-)
Dagen efter var det dags för jobb igen, jag överdriver inte när jag säger att jag var på väg att somna i kassan. Som tur var hade jag Ida och vi peppade varandra.
Idag var mamma över, vi storstädade... sanerade hela lägenheten. Nu är det så rent och frächt att jag skulle kunna tänka mig att slicka på golvet. Till och med på toaletten.
Näe, nu ska jag snygga till mig något... ser verkligen ut som en liten påse med skit. Ska över till Chrilles kompis+tjej vi ska bara ta det lungt och spela spel, sen traska hem igen och soooova. Längtar redan. Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback