AJ!

GÄSP! Känner mig helt färdig, slut, utmattad, trött och har jävligt ont i ryggen.
"Linn vill du kanske jobba på frukten imorgon med..?" NEJ tack, det vill jag inte. Känner verkligen hur slapp hela kroppen blir av att sitta i kassan så pass mycket som man gör. Idag har jag lyft massor, plockat och kört tunga burar mm. Slitsamt för ryggen må jag lova, tillslut kunde jag inte böja mig ner utan fick hela tiden  "niga" så fort jag var tvungen att ta upp något. Om jag blev lack varje gång en frukt rullade ner på golvet. Hehe!
Skulle kunna somna vilken sekund som helst, men det får jag inte NU ska jag ner till centralen och plocka upp Jocke, vi ska till tandläkaren tillsammans, fick tiden efter honom hehe.
Sen ska jag bara slappa resten av kvällen. * l ä n g t a r *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback