Den 3 mars

Vet inte varför, men jag var inte trött imorse när klockan ringde inte ens lite. Eller det kanske beror på att jag var så inställd på att gå upp vid fem och att jag var rädd för att försova mig, som gjorde att jag flög upp ur sängen. Aja, de sex timmarna på jobbet kändes ungefär som två. Känndes nästan larvigt att sluta tolv, hann ju inte med mer än att lasta upp tomater, vindruvor och lite potatis och sen slände jag massa kartonger och skit.
Lina är strax här utanför, så jag ska väl ta och snygga till mig lite nu innan vi går ner på stan.

Lina i bussen på väg till vår klassresa i Riga. *SAKNAR*


Kommentarer
Postat av: Emma

Klart som fan du får, HM och kostar endast 99:-. Puss

Postat av: Linn

Haha! Shyrre! Var faktist där idag, köpte den då. ;-*

2010-03-03 @ 19:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback