Fredag, Lördag & Söndag

Okej, då var det måndag igen! Känns rätt bra ändå. 
Solen skiner och jag ska snart ner på stan och ta en lunch med Ida innan jobbet :-) Som jag för övrigt saknar väldigt mycket.
Helgen har varit väldigt bra, den har varit både lugn och mindre lugn. I Fredags var det ju personal fest och jobb innan det, var på överdrivet bra humör hela dagen. Speciellt när jag loggade in i stämpelklockan på jobbet (som visar våra arbetstider) så ser jag att min kassaledare plockat bort två timmar. Festen vart riktigt lyckad!
På lördagen var jag hundvakt åt Bobby, Jocke kikade förbi, vi tog promenader och jag slingade hans hår. På kvällen lagade jag och Chrille mat och åt fraför melodifestivalen och slocknade båda sen.
Igår tog kom mamma hit, vi tog en lång promenad längs vattnet och sen bjöd hon på lunch på stan.
Har inte haft någon lust till att blogga i helgen, så därför blev det allt på samma gång nu ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback