Godis förbud

Överdrivet trött! Segt att gå upp tidigt två dagar i rad, när jag är van att få sova ut, inge synd om mig men ändå trött. Imorgon öppnar jag, sen på fredag är jag ledig så då kan jag sova ut, hehe.
Jaja, hela kvällen har jag spenderat i soffan framför tvn med honungs melon, te och veckorevyn. Det går rätt bra nu, eller iaf de tre första dagarna. Har inte rört en godis och har knappt vågat tittat in i skafferiet där Chrille har bunkrat upp med... ja vart ska vi börja.... Kakor, negerbollar, damsugare, chips, ostbågar, godis, chocklad/cola sås och ja, det var nog allt. Och sen för att inte glömma alla glass strutar/ glass pinnar och glass tårta som ligger i frysen. Aja, det är bara att bita ihop och tänka på beach 2010 eller nått...
Nu ska jag ta ett bad och dränka håret i min nya hårinpackning jag skaffade idag, sen blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback