Jag längtar

I morse beställde jag ytterligare lite saker från H&M, det fick bli den där bikinin jag bloggat om förut. Fast i svart, ville ju helst ha den rosa men den verkar inte komma in igen och den gröna gick ju helt klart bort. Men den svarta var också fin. Tycker det är lite tråkigt med svarta bikinis annars, men det blev lite roligare med de turkosa stenarna på iaf. Sen beställde jag även en ljus beige kavaj, nu när jag gick in på deras hemsida för att sno bilden. Så var den borta, alltså redan slut!! och den kom in igår. Tur att jag hann ta en. Men den ser ut som den nedan på bilden fast beige som sagt. Åh nu längtar jag tills lite varmare tider då jag kan använda allt som kommer hem om typ en månad....

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback