Snabb tjej

Försov mig idag, eller egentligen inte utan jag trodde bara att klockan inte var så mycket. Eller jag tänkte nog mer att jag började klockan tio istället för halv. Men som tur var kom jag ju på det rätt snabbt, så jag hade hela tio minuter på mig att göra mig i ordning i morse. Efter jobbet har jag varit med Malin, vi har lagat mat och ätit glass med chocklad sås till efterrätt. Hon gick nyss och jag är sådär lagom trött, sov skit kasst inatt för att mina eller Chrilles grannar gick loss, så senast jag kollade på klockan började den närma sig fyra på morgonen. Härligt att man fick sådär många timmars sömn som man behöver, not!

Igår lyckades jag få till en utåt bakad fläta i luggen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback