SUCK

Vad irriterande!!!!!!!!!!!!! Såg precis värdens finaste bikini som jag skulle beställa, den fanns när jag la den i "varukorgen" men sen när jag ska beställa alla saker, så var bikinitrosan helt plötsligt slutsålda i min storlek. Buhuuu! Något ännu mer irriterande var att jag var tvungen att betala 450:- för tandläkar kollen, både jag och mamma trode att det var gratis fram tills man flyllt 20år. Men man var tydligen tvungen att betala från och med det året man fyller 20år. Tandläkaren frågade mig om jag skulle betala kontant eller med kort efter att ha kikat igenom alla tänder och skrapade bort lite tandsten som tog max 10 min. Jag såg ut som ett frågetecken men betalde såklart, men blev as irriterad. Nu har jag lagt ner massa tråkiga pengar på både bildelar, besiktning och tandläkare den här månaden. Inget annat när jag ändå håller på? En böter på några hundra skulle sitta fint! varför inte? :-)




Ps. Ska gå in på Hm:s hemsidan varje dag och hålla stenkoll. För den här bikinin ska bli min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback