Tjugokronor



God kväll!
Fan vad jag längtar efter lönen nu, kan det inte bara bli torsdag imorgon? Jag skulle kunna hoppa över både tisdagen och onsdagen. Har 20kr på kontot. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska spendera alla dessa pengar på? Har du något förslag så får du gärna skriva något i komentars fältet. Aja, jag hittar väl på något. Lär ju inte bli några problem. Det possitiva är ju iaf att jag har fixat matlådor idag, så mat finns det ju. Så jag slipper ju att bli undernärd iaf.
Jusde, något annat som är väldigt posistivt är att jag fick mina smester veckor beviljade idag. Dvs 30-33. Härligt! Jag, Malin och Ida tog ju såklart samma så det känns hur bra som helst att alla tre fick samma veckor också... så nu hoppas jag bara på att Chrille får igenom sina veckor. dvs. samma veckor som mig:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback