Regn hos mig

I Fredags fick jag ryck efter en lång dag på jobbet och följde med Frida och Emma till hennes syster. Det blev lite vin och sen gick vi ner mot Flamingo. På vägen hem hjälptes vi åt att fota varandra och posade vid alla tänkbara platser och sätt. "Polis bil *kutar dit* "träd *kutar dit*" osv, osv. En bra kväll var det i alla fall :-) Snodde ett litet kollage av Emma gjorde jag också...
Igår tog jag och Chrille de jätte lugnt. Vi åt mat i soffan framför en film och somnade tidigt. Idag är jag fram tills på Tisdag hund vakt till mormor och morfars hund, som precis kom hit. Just nu är det lite spänt mellan honom och Torsten, det morras samtidigt som det viftas på svansen och Torsten han gömmer sig samtidigt som han är nyfiken. Det kommer nog gå bra när de fått bekantat sig lite mer.
Strax ska jag och Malin hem till mamma. Vi ska ut och gå en lång prommis i Nykvarn medens Jocke byter våra däck. Tar då med mig hunden så inte lägenheten står upp och mer när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback