Slut

Helt slut, det känns som att klockan är mitt i natten. Det är rätt tufft att jobba kväll och sen vara uppe till två på natten och så upp och jobba tidigt på morgonen dagen efter. Men jag är i alla fall stolt över mig själv som gick upp och kokade havre gryns grönt klockan sju på morgonen. Vill egentligen bara att kvällen ska ta slut nu, vill att klockan ska ringa imorgon bitti och bara åka. Det låter ungefär på mig som att jag ska åka utomlands imorgon, känns nästan så. Ska bli så skönt att få vara ledig fre-lör-sön som jag annars aldrig är och sen att bara få vara med mina bästa vänner, slippa den här tråkiga stan och att veta att man inte behöver göra annat än att bara shoppa och festa de närmsta två- tre dagarna :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback