Packa en LITEN väska.

Tänk att det alltid ska vara lika svårt att veta vad man ska ha på sig. Tänkte börja packa inför ikväll, men vet ju inte vad jag ska packa ner för kläder. Jag tänker inte ta med mig en hel hockeytrunk med halva garderoben och släpa på tåg och grejer, för en kväll. Så de kanske är dags att börja fixa med de nu, innan de slutar med att jag slänger ner allt i ren panik. Skulle vara typiskt mig. Varje gång jag åker utomlands så är min väska alltid tyngst och jag blir alltid nervös över att få betala övervikt och jag får nästan alltid packa över saker till handbagaget för att den väger för mycket. Lyckas lixom alltid, de spelar ingen roll om jag ska vara borta 1dag eller 2veckor. Överdriver alltid och packar för ett halvår!
En brunhårig jag, med värdens största väska. Var borta med klassen två nätter till Riga, om jag inte minns fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback