Quasimodo

Jag har kämpat med de här inlägget ett tag nu för att få ihop något bra, något lite mer intressant än bara "hej, nu ska jag äta frulle och sen ska jag ner och träna". Men de går lixom inte att få de till nått intressant. Egentligen vet jag inte varför man uppdaterar när man inte har något speciellt att skriva, utan de är ju bara för att. Som nu tex. Började inlägget med att (Havregrynsgröten står på spisen) och nu ligger den i magen, så de tog lixom sin tid.
Ja ja, ska väl snart börja klä på mig och gå ner till gymmet för att köra 45 min spinning sen blir de en snabb lunch på stan med Malin efter de. De var väl typ de, hejdå!
För övrigt så påminner Torsten väldigt mycket om Quasimodo på den här bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback