frånvaro

Hallå där!
I Måndags åkte jag på läger med klassen till Gnesta i två nätter, så kom alltså hem idag. Därav min dåliga uppdatering, tanken var att jag skulle blogga innan jag åkte i Måndags morse, men försov mig så.. ja. Lägret har i alla fall varit bra, man lärde känna varandra snabbt. Vi lagade mat tillsammans, hade lite lektioner i en stuga vid vattnet, åkte in till Mariefred, kikade på slottet, fikade och shoppade. Annars har vi mest umgåtts, lekt lite lekar, gått promenader mm. Det var skönt att komma iväg en liten stund, men imorgon börjar verkligheten igen. Skola från 8.45-16 sen direkt vidire till jobbet och köra till sägning. Jag gick ju på semester för snart en månad sen, så de känns väl helt okej att jobba några timmar ändå :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback