Hej

Nu sitter jag här i soffan, alldeles ensam. Chrille är med en kompis i Norrland och fiskar där han stannar enda fram till Söndag. Han ringde nyss och sa att de satt under ett skjul och drack varma koppen i regnet. Hur som helst, så blir de min första natt själv i en ny lägenhet. Men de ska nog gå bra, har ju trotts allt Torsten om de skulle hända något läskigt ;-) närå, allt känns väldigt bra, så har ingenting att vara rädd för. Vi flyttade som sagt in i Söndags och igår blev sovrummet klart, eller iaf färdig målat så de går undan och de blir jätte fint. Nu börjar ögonen att åka hiss, så ska krypa ner i sängen och läsa några kapittel som jag fått i läxa tills imorgon. Sista sekunden, jag vet men vem har lust att läsa när de finns så mycket att pyssla med hemma? Finner ingen ro, utan vill bara att allt ska bli klart. Justja, tjejerna åkte precis och jag fick en jätte fin present av Malin och Ida. En plånbok som jag spanat in på Åhlens city de senaste två gångerna jag varit där. Har kännt och klämmt på den båda gångerna men har försökt att motstå eftersom att de nu finns viktigare saker att lägga ut pengarna på, men nu är den iaf min :-) Tack ännu en gång!
Nej, lite sömn skulle sitta fint nu så man orkar med morgondagen som består av både skola och jobb. Nu mera hatar jag Torsdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback