update

Idag har vi varit väldigt duktiga här hemma. Vi har rensat och slängt som aldrig förr. Fan vad skit man samlar på sig. Nu har vi bara packat ner de vi verkligen använder och de som är helt, rent och fint. Har slängt massor med omaka handdukar, sängkläder, fula gardiner, glas, burkar och andra köks saker som sjunger på sista versen. Har också gått igenom varje nagellack för sig och slängt de som är dåligt. Ja, ni hajar! Nu är vi helt slut här hemma, efter att ha hållt på hela dagen. Jag menar, de tar ju sin tid att rulla in varje litet shot glas för sig i tidnings papper. Vill dock inte ta åt mig all ära, utan måste tacka Malin ännu en gång som erbjöd sig att hjälpa till och har gjort massor♥. Nu har vi som sagt gjort de jobbigaste så resten tar vi när de närmar sig, men de känns iaf väldigt bra att ha kommit så här långt.
Vardagsrummet. Torsten är nog den enda som är nöjd över hur de ser ut hemma just nu, han hoppar in och ut i alla tomma kartonger.
Sovrummet.
Tio kartoinger med köks saker.
Har diskat alla dammiga prydnads saker och alla ljus koppar samt pillat bort allt stearin.
Här är bara hälften av alla sopor.
Chrille däcka precis i soffan.

Kommentarer
Postat av: Carla

Jasså ska ni flytta? Vart tar ni vägen? :)

Postat av: Linn

Till Mariekäll. En tre med balkong!! :)

2011-08-15 @ 09:14:02
URL: http://linnsaan.blogg.se/
Postat av: Anniz cool

Hej syrris!!

Vad roligt att få flytta, äntligen en "balle" hihi! Vi längtar efter dig! Kanske kan få till en tjej-dag/kväll när allt lugnat sig med flytt och jobb?! Puss & kram

2011-08-15 @ 10:01:08
Postat av: Linn

Jag vet äntligen balle :D vi tog en trea fast vi egentligen inte behöver, bara för vi så gärna vill ha en ballis!! Jag längtar efter er med! De tycker jag absolut att vi ska. Vi får planera in en dag. Pusssss

2011-08-15 @ 10:13:19
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback