lucky me

Hej!

Jag har haft två shopping dagar både igår och idag.
Igår blev det Stockholm med Chrille. Vi åkte upp med två tåget och strosade omkring tills de stängde och sen satte vi oss ner på en resturang och åt middag. Vi skippade bion och tog ett tåget hem istället, köpte med oss godis och la oss i soffan och kollade på en film. Det gillade fötterna efter några timmars shoppande. Av Chrille fick jag två fina tröjor och sen köpte jag även ett nagelack och en ring tills imorgon.
Jag var även på jakt efter en speciell tröja som jag ska ha på mig imorgon, en som jag redan har fast jag ville ha den i svart. Så jag och Chrille gick runt till Stockholms alla bikbok affärer och letade och frågade men den var såklart slut överallt. Men ibland har man tur, som idag. Då jag, Malin och Sophie åkte upp till Skärholmen där jag lyckades få den sista i hela butiken och i min storlek också! Så var rätt nöjd när jag gick därifrån.
Ikväll blir det lugna puckar, ska spraya in mig med lite b.u.s och försöka gå och lägga mig i tid. Ska upp tidigt imorgon för att öppna på jobbet och sen blir det hem och fixa sig för att sedan parta hela natten och då vill man ju inte vara trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback