natt surfar

Borde ha gått och lagt mig för länge sen. Är så trött så att ögonen svider, har bara inte haft någon ork till att gå och borsta tänderna typ. Har suttit framför datorn och googlat typ allt man kan, läst alla bloggar som finns och besökt alla webbshoppar i hela världen. Så känns det i alla fall. Jag avslutade min runda på IKEA. Kommer på mig själv sitta och kolla på vita vardagsrums mattor. Vill ha en ny, en vit som sagt eller ljus beige eller vad som helst utom en svart. Allt syns! varenda smula och vad är mer opraktiskt än att ha en stor, svart, långluggad vardagsrumsmatta när man har en ljus långhårig katt som hårar och älskar att rulla runt och dra omkring sig på mattan? Ni vet som hundar brukar göra på gräsmattor. Näe, nu somnar jag snart framför skärmen och det vore ju förargligt.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback