risgrynsgröt <3

God morgon. Klockan är halv elva och jag gick upp för en halv timma sen. Så lyxigt, men det är ju bara att passa på när jag inte går i skolan idag. Har jobbat hela helgen, så nu tar jag igen mig lite :-)
Ska strax äta frukost och sen ska jag ut och gå en lång promenad med Malin. Det är så fint väder ute och för första gången i år känns det som att det börjar bli vinter. Frostigt men ändå soligt. Btw. så kom jag på nu vad det var jag glömde att köpa igår efter jag slutade. Risgrynsgröt! Jag skulle ju äta risgrynsgröt till frukost min lediga Måndags morgon, det hade ju varit en perfekt start på veckan. Men men, behöver ju inte hänga läpp för det. Tror jag får tag på en grötrulle innan dagen är slut i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback