skola & träning

Kanske borde man gå och ta sig en dusch?
Stepen slutade ju trotts allt för snart två timmar sen, men och andra sidan blev jag kvar ute i kylan ett bra tag. Stog och pratade med Emma som jag inte träffat på över en vecka, eftersom hon varit i Egypten. Så det blir nog ett lager med brun utan sol efter duschen sen ;-) I övrigt så har jag haft en nervös klump i magen hela skoldagen. Den berodde på att det var dags för redovisning, något jag aldrig kommer att tycka om. Men jag gjorde det (såklart) och det gick bra. Kunde dock inte få i mig min lunch (hade redovisningen efter lunchen) och gick runt i cirklar hela rasten och övade på mitt "tal". Nu är det iaf över och imorgon är det sista dagen innan jullovet kan börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback