:)

Hade jätte kul igår, bra grejer! Är dock inte taggad på att jobba idag, men det kunde varit värre. Jag har bara mig själv att skylla när jag tar extra pass. Så nu är det dags för en dusch sen jobb till nio ikväll. Det var min lördag det!

Ps. Efter krogen igår kom Emma med upp. Hon jag och Chrille skulle äta, men Chrille han däckade i soffan och gick inte att få liv ur. Men det jag ville komma fram till var att hon kom på den briljanta iden att diska och plocka undan innan vi lagade maten. Värdens bästa ide, idag vaknade jag till en städad lägenhet. Slipper hälla ut slattar och diska shot glas och alla andra tusen glas osv. Tack!

Kommentarer
Postat av: Emma

men som sagt, vad gör inte mens barn för sina vänner?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback