Godmorgon.

Igår var en sån där riktigt bra vardags-dag. Skön morgon med promenad till jobbet i fint väder, jobbar fem timmar sen hem. Följer med Emma på stan testar massor med träningskläder men inget var bra. Går hem från stan och byter om, ner och tränar med Emma och Malin som troligtvis också ska börja. Vi körde en timma body combat. Hem igen, tar en dusch och maten står serverad på mordet. En kycklingwrap, som var mycket godare än nancys. Kollar BB och sen är det dags att sova. Vet inte varför den var bra, den var ju inget speciellt men den var ändå bra. Och den här dagen kanske blir bättre, för idag är jag ledig. Ska snart klä på mig, möta upp Emma och Malin, vi ska gå på aerobic för första gången in my live får se hur det går! Efter det ska jag och Malin hem till mig och börja ta tag i vår framtid, det börjar att dra ihop sig för att börja söka skola nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback