Som ett frågetecken.

Aerobicen i morse gick väl mindre bra. Gick ut efter en halvtimma när det blev för svårt. Det var ju bara proffs i den där lokalen som hängde med i varenda steg... och så jag och Malin som var lite lost, men ingen är ju proffs i början. Emma var iaf jätte duktig :-) Går säkert bättre nästa gång. Efter träningen har jag och Malin engangerat oss i det här med högskola. Har varit till hennes gamla skola och pratat om hur man beter sig i denna djungel. Vi fick lite bra information av hennes gamla lärare och sen en mejl adress till skolans syo som vi ska besöka så fort som, så då har vi förhoppningsvis ännu mer kött på benen och kan börja söka. Så det känns bra att ha kommit gång iaf.

Vad ska man välja? Hur söker jag? Hur mycket studielån får jag ta? Hur mycket kan jag då jobba? Distans/heltid? Södertälje/ stockholm? Vad blir jag efter min utbildning? Hur många år är den? Vilka betyg krävs? Vart börjar jag?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

På studera.nu och csn.se finns all information du söker. Det kan vara lite bökigt till en början att leta men mycket står i redan besvarade frågor. Betygen finns på vhs.se i deras statistik.

2011-02-23 @ 21:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback