Söndag!

Igår efter jobbet gick jag hem till Emma, vi kollade på två & en halv film sen gick jag hem när jag kände att mina ögon började åka hiss. Hade ont i magen imorse vaknade titt och tätt att det krampade. Tror att den är mindre glad efter två dagars svullande, går blev det gratis korv i fastfood på jobbet och då kan man ju trycka en extra först för att det är gratis och för att man inte bryr sig om vad man stoppar i sig dagen efter. Sen blev det både chips, dipp och chocklad hos Emma. Och alkohol i Fredags, så nu har jag precis ätit en skål med verum yoghurt (goda bakterier för magen) så jag hoppas den blir lite gladare på mig nu.
Nu blev klockan mycket, dags att göra sig iordning för jobb. Slutar sex ikväll, vilket känns väldigt bra för att då kan jag se både solsidan och BB. Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback