Zumba

Jag och Emma körde ett Zumba pass imorse, haha. Kände mig riktigt fånig när jag skakade rumpa, shejkade och gjorde de små juck övningarna, som ledaren kallade de. Men det var kul iaf och säkert mycket roligare när man gått några gånger. För övrigt fick jag precis bilen såld, blev ju inte av med den i helgen när en tjej skulle kolla på den. Men den här farbrorn han gick ett varv runt bilen, öppnade motorn (kollade ej oljan eller provkörde bilen) och sa, den här tar jag och langade fram pengarna. Skönt, nu är jag av med den. Dock mindre skönt att behöva ta bussen till och från jobbet ett tag framöver, men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge...

Kommentarer
Postat av: Henryvera

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback