ett bra år

Visst känns det bra att det är ett nytt år? Att vi går mot ljusare tider, att våren kommer här näst och inte höst eller vinter. När jag tänker efter så kommer det att hända en hel del det här året. Om allt går som de ska så kommer jag att åka utomlands fyra gånger. Låter lite överdrivet bra för att jobba på Ica, men två av resorna blir in princip gratis. Det är bra att fylla 20 år. En av dom sker i vår då jag och Chrille ska till London och den andra i början av sommaren då jag, mamma och Jocke ska till Mallorca. Var hemma hos mamma igår och kollade massa hotell, nu är allt klart för bokning. Blir det lyxigaste hotellet jag någonsin satt min fot i.
Sen ska jag (vi) hälsa på Frida och Patrik som åkt till Norge, sen vill jag ju åka en vecka med kompisarna i sommar också. Och om allt går som de ska, så vill jag och Chrille till Egypten nästa vinter också. Oj de blir ju fem resor, ja vi kan ju hoppas på att de går vägen iaf. Inte för att ja tror vi kommer att få till den sista med tanke på att jag måste ta tag i mitt liv och börja plugga till nästa höst. Ja, nu händer de grejer. Men det känns jätte bra att ha massa att se fram emot, eftersom att jag är så fruktansvärt trött på Ica maxi just nu.
Är lite komiskt att det blev det här hotellet. För att på mitt födelsedags kort där de stod att ja fått en resa, hade mamma printat ut en bild från nätet, vilket visade sig vara denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback