Glöm ej:

Okej, bara för att jag har en viss dragningskraft till den här burken så har jag inte gått och lagt mig än.
Så därför tänkte jag passa på att göra en liten notering till mig själv. Nämligen att måla mina groteska naglar imorgon. Har nämligen inte gjort den sen nyår, det måste vara rekord på att ha av skaft nagellack. Så för lite mindre än en månad sen så var dessa naglar blänkande silver, idag har jag inget kvar på långfingret och en skvätt på resterade här och där. Ja, ni ser ju själva.

Kommentarer
Postat av: Carla

Isf har jag tånagel-rekord! Jag målade tånaglarna när jag var på Lady Gaga i maj och har fortfarande inte tagit bort eller målat nytt. Nu är jag iofs så tjock att jag inte klarr det själv men jag borde nog fixa det alltså... det är på tiden... :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback