Lilla gumman är poppis!

Nu ligger min bil ute på blocket, har lagt ut den tidigare men de strulade och den kom inte ut. Men idag vid tolv/ett tiden la jag ut den och hade inte förväntat mig att någon skulle höra av sig än, eftersom att det är svårt att bli av med gamla bilar.

"Jag kan säga så här..jag har blivit NER RINGD!!! Eftersom jag jobbar, så kan jag ju inte svara hela tiden, så jag va

Tvungen att stänga av mobilen.

Snacka om att du har en super läcker bil gumman..det va mer än va Vi visste ;)

Hörs i kväll/Mamma"

Fick precis det här mejlet av mamma, har satt ut hennes telefon nr på blocket, eftersom att jag jobbar så mycket kvällar.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är alltid någon som vill ha, om inte annat att ta delar ifrån. Har du hittat någon ny än?

Kom gärna ut på sön om du har tid/lust/ork?!

Puss

Postat av: Anna

aha, typiskt. Men då får vi ses en annan dag. Kan bestämma en dag vi kommer till dig eller ses på stan. Good luck med bilarna!

kram

2011-01-28 @ 19:10:19
URL: http://whippy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback