Sex timmar jobb och två timmar träning!

Spinningen var full idag efter bodypump passet. Gjorde egentligen inte mig så mycket, för jag var helt slut efter den timman och armarna kändes som gele. Men Christin var inte nöjd, så det var bara att hoppa upp på stepp brädan direkt efter. Där stod vi 30 minuter och försökte hänga med så gått vi kunde och sen ytterligare en halvtimme core (mage/rygg) pass direkt efter. Nu är jag helt slut efter jobb och träning och armarna är så möra att de knappt orkar hålla upp/ skriva på tangenterna. Så ska faktiskt gå och lägga mig nu, Chrille kommer att få en chock när han kommer hem från bandyn och ser att jag sover. Vi brukar ju vanligtvis inte gå och lägga oss en minut innan tolv. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback