Ta tag i

Som jag visste, har skit ont i armarna idag. Tack vare boxningspasset på World Clas som Christine tog med mig på igår. Det var riktigt jobbigt, speciellt för armarna men så himla skönt och kul. Och inte nog med det så blev det ett mage/rygg pass direkt efter. Men som tur var så låg vi längst bak i rummet, plus att det var sjukt mycket folk så det gjorde inget om man inte var så ambitiös och vilade lite på mattan i mellan åt. Haha! Var helt slut efter boxningen. Men men, från och med igår började ju mitt lite hälsosammare liv igen. Så där duktig som jag var innan jag åkte till Egypten och det blev jul och nyår. Känns iaf bra, jag är taggad. Nu ligger ipoden på laddning och jag tänkte ge mig ut på en promenad. Snart har jag ett gymkort och kan gå ner och träna ist för att hasa omkring ute på hal is, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback