2011

Då var det nytt år, ny vecka och nya tag.
Sen jag kom hem från Egypten så har jag sagt mitt nyttiga liv på hyllan. Men hallå? Det har ju varit jul och nyår så då får man svulla, men nu är jag mätt och trött på det.
Vilken dag som helst ska jag skaffa gymkort ska bli skönt :)

Här kommer lite bilder jag har tagit från Ida och Carro.

Här är den omtalade väggen. Som tyvärr ramlade ner samma dag, pga. att vi tejpade på ett snöre med ballonger. Men vi försökte rädda den så gott som vi kunde.
När alla var färdig fixade satt vi och väntade och väntade och väntade på de jävla bak potatisarna som aldrig blev klara och vi hungrade typ ihjäl. *stackars oss*
Men Ida slet och fixade i köket för vår skull.
Frida stod för världens godaste efterrätt.
Och så vart maten klar.
Vanilj kesella, grädde, vit chocklad toppad med färska bär, exotiska frukter och chocklad. Jobbigt!
Efter maten blev vi propp mätta och hamnade i matkoma, samtidigt som vi la på oss lite kring magen.
Men efter lite dansande och lekande så var de borta.
Klockan blev tolv och vi skålade utanför Ida. Tyvärr lyckades ja inte få med mig ett glas, så de fick bli hela flaskan.
Killarna kom ju också över efter deras middag. Fulla som...
In på småtimmarna så dansade vi tre på stolarna.
Hej då!
Strax efter fem försökte vi få tag på en taxi, gick ju sådär. Så vi gick hem från Brunnsäng. Var hemma vid sex halv sju. Precis som de ska vara på nyårsafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback