Vilken bra idé

Fick sluta tidigare idag med, så skönt. Kände att jag behövde det idag, höll på att somna i kassan. Öppnar imorgon också, så ska försöka gå och lägga mig i tid ikväll men det känns inte som att det kommer att bli något större problem. Just nu sitter jag iaf och kollar resor, den där London resan ska nog ersättas med en vecka någon annan stans... någon stans där det är varmt och skönt. Det var faktiskt Chrilles idé och jag är ju inte den som tackar nej till sol och bad. Även om det vore mysigt med en weekend till London med!


Kommentarer
Postat av: Carla

Elliot tackar och tycker det ska bli kul att träffa morbror imorn :) Ja, vi måste ses snart, Elliot är ju helt kär i maaoou så det är elakt att inte låta honom jaga maaoou lite!



Men åh, jävla skitungar ni är som ska ut och resa igen! Min snubbe är så jävla tråkig när det kommer till sånt, han tycker sverige är fint liksom...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback