Bra service

Skickade precis ett mejl till nellys kundtjänst då jag fortfarande inte fått mina varor jag beställde för en vecka sen. Fick svar inom några minuter då de skrev att de tar längre tid då de har dubbelt så mycket beställningar pga. den stora rean. De avslutade även med...
"Som kompensation för denna försening har vi nu lagt in 100kr på ditt kundkonto som du kan använda vid nästa köp. Vi hoppas innerligt att dina varor är dig tillhanda inom kort och att du kommer vara nöjd med köpet!
Ha en fin kväll!"
Riktigt bra kund service om ni frågar mig. Bara -för -att så var jag ju bara tvungen till att utnyttja mina 100 kr i rabatt och beställde ett nytt linne jag spanat in tidigare plus en ny party väska, för de kan man ju aldrig få för många av!

Kommentarer
Postat av: Christin

Linn du är galen, du har ju ingen plats för alla dina kläder :P men sakerna var fina iaf ;)

2011-07-12 @ 20:10:26
Postat av: Linn

Men jo, nu när jag ska få löpa din klädstång så har jag de :D fniiizzzz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback