Hej igen!

Eftersom att Minako stängde en timma tidigare idag så bestämde vi oss för att ta med oss maten hem. Så nu är vi mätta och belotna efter massa sushi och vin framför tvn. Fasiken vad najs de är att vara ledig en hel helg, Lördag och Söndag. Brukar ju i stort sätt alltid jobba minst en dag extra på min lediga helg, men nu får de vara nog. En vecka och fem dagar kvar till Grekland, nio jobb dagar kvar, sen semester och sen skola. Kan knappt bärga mig! Har fortfarande inte fattat att jag kommer att göra någonting annat i höst. Jag kommer inte att "bo" på Ica Maxi längre. Utan bara jobba lite extra. Halleluja!

Våra fina tavlor som vi köpte på ikea idag. Ska ha dom ovanför barbordet i vardagsrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback