Kvalitetstid.

Igår hade jag en jätte mysig lördag med mamma. Vi började med att träna tidigt på gymmet, körde spinning och core. Sen duschade vi och bastade där och gjorde oss i ordning för en lunch och shopping i Skärholmen. Fick med ett par nya träningsskor, samt träningskläder mm. Efter de, åkte vi hem till mamma lagade middag, jag slingade hennes hår och sen satt vi ute och bubblade i jacuzzin och pratade om allt mellan himmel och jord, tills klockan blev allt för mycket. Sen sov jag över där. Riktig kvalitets tid, framför att när vi var ensamma.
Idag innan jobbet åkte vi ut till jobermax och kollade, hittade ett par träningsbyxor så nu har jag allt jag behöver känns de som. Sen jobbade jag fram till fem, nu ska jag äta framför tv och bara göra ingenting ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback